Vihdoin Chilessa



 ¡Hola todos!

Täällä sitä ollaan, Chilessa siis. Tuntuu kaikin puolin tosi hassulta että mä en oo enää Suomessa, vaan toisella puolella maailmaa. Lentomatkat meni hyvin, matka oli piiitkä mut oikein mukava. Helsinki - Pariisi väli oli nopeasti ohi. Pariisissa mun piti löytää oikee terminaali, koko lentokenttä oli ihan älyttömän iso. Oikea terminaali löytyikin melko helposti (kysyvä ei tieltä eksy) ja yhden saksalaisen sijaan löysin ainakin kymmenen saksalaista vaihtaria. Ja, tottakai, minä olin ainut suomalainen ja tietysti ainut joka ei osannut puhua saksaa. Siitä alkoikin mun kielikylpy. Viisi tuntia terminaali 2Essä vaellelen ja uusin ihmisiin tutustuen kului nopeasti. Sitten päädyttiin loputtomalta näyttävän jonon jatkeeksi, menossa kohti Chilea.

14h lentokoneessa on pitkä aika, mutta kului melko mukavasti nukkuessa ja leffoja katsellessa. Suosittelen lämpimästi vessassa tehtäviä venytysliikkeitä (vaatii luovuutta, koska vessa on muy pequeña). 
Lentokentällä odottamassa olivat rotaryt. Ja yksi entinen vaihtari suomesta (oli muutamia vuosia sitten ollut Chilessa vaihdossa), ensimmäisen poskisuudelmani Chilessa vaihdoin suomalaisen kanssa, hassua.
Täällä on niiiiin kaunista, ja ihmiset ovat ihania. Täällä mä vietän mun seuraavan vuoden, ei hassumpaa.



Nyt mun Suomesta lähdöstä on jo melkee viikko, näin nopeasti saan näitä tekstejä tuotettua.



Kommentit

  1. Kiitos Venla blokipäivityksestäsi. On hauska kuulla ja nähdä miten koet vuottasi siellä kaukana. Veljet, siis klubimme jäsenet, ovat saaneet linkin blokiisi ja näin me kaikki tiedämme kuulumiset. Hyvää alkusyksyä Kotkasta. NVA

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit